Avaliações de Mr. Sushi Landsmeer

Avaliações recentes

5.0
Johanna
20 junho 2026

Prima kwaliteit en op tijd bezorgd.

Anne
20 junho 2026

Heerlijke verse sushi!

Barry Pus
16 junho 2026
Patricia
15 junho 2026

Goede aanbieding de wk schaal, veel afwisseling het was zo op. Bedankt

NA.Knaap
15 junho 2026

Bij online menu bestellen geef ik vaak aan géén wasabi (wij houden er niet van), toch krijgen we iedere keer wasabi erbij. In jullie menu geven jullie aan tegen verspilling te zijn, zonde van de wasabi. Verder zijn jullie top 👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nadin Albaissaoui
14 junho 2026
Tamar
13 junho 2026

De sushi zag er heerlijk uit en waa ook lekker. Het kwam alleen wel een half uur later dan ik had aangegeven.

Bakker
9 junho 2026
Monique
8 junho 2026

Helemaal toppie 👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Familie Boon
8 junho 2026
Erica
6 junho 2026

Heerlijke sushi en loempiaatjes, keurig op tijd bezorgd. De loempia's waren nog goed warm.

esther
6 junho 2026

de uramaki was oud, zalm was niet roze

Joke
6 junho 2026

wat mijn betreft geen verbeterpunten

Kiki
26 maio 2026

Het was super lekker en vers!

Emma
19 maio 2026
Yvonne Maquine
17 maio 2026

De service is echt👍🏻

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joy
14 maio 2026
Ken
11 maio 2026

Goede sushi, goede service

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Romy
11 maio 2026

Het was heerlijk ! Deze mensen werken zo hard met alle drukte en dan is de sushi ook nog eens top !

Dhyana
27 abril 2026

Ik heb liever die sesam zaadjes niet er op . Maar heerlijk. Tot next.

Dennis
26 abril 2026

Heerlijke poke bowls tegen een goede prijs en super snel geleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dhr. Mertens
23 abril 2026

Bestelling kwam al half uur vóo'r inschatting binnen. De maaltijd was vers en smaakte voortreffelijk.

Josee
21 abril 2026

Werd keurig op tijd bezorgd, zag er goed uit en was erg lekker!

Joy
18 abril 2026
Tanja
15 abril 2026
N.
12 abril 2026

Echt heerlijke sushi besteld bij Mr. Sushi! De vis was vers en de sushi smaakte top, Voor herhaling vatbaar .

Patty
10 abril 2026

Goede smaak en vers gemaakt.

fam de jong
1 abril 2026

sorry maar was niet zoals we gewend zijn. erg droog

M.
29 março 2026

Jammer genoeg kregen we vis ipv vlees bij 1 gratis bestelling erbij.

K.W.
26 março 2026

Altijd snel, altijd heerlijk :)

Tanja
25 março 2026
Barry
23 março 2026
Emmy Nota
21 março 2026

Lekker vers! Top. Fijn dat we altijd even kunnen checken wanneer het echt klaar is. Zodat weg het zo vers mogelijk kunnen eten.

Jolanda vuur
20 março 2026

Was top, heerlijke sushi

Joy
16 março 2026

Ik had de nieuwe desserts besteld met custard pudding. Ik had er alleen 4 met appel kaneel en 1 met custard. Baalde wel een beetje want ik ben geen fan van appel kaneel. Voor de rest prima.

Mieke
8 março 2026

Heerlijk gegeten!

Arlette
7 março 2026

goede sushi, vriendelijke bezorger!

A Dahman
6 março 2026

Top. Verse rijst en vis. Mooi gerold. Dit is weleens anders geweest en helaas regelmatig inconsistentie in smaak en kwaliteit van rijst.

Annemieke
28 fevereiro 2026
Marja
23 fevereiro 2026

Was weer alsvanouds vorige x heel veel rijst , nu weer goede vulling rijst en vis/ vlees,/ groente! Super weer ! En altijd vriendelijke bezorger !

Ron Metz
23 fevereiro 2026

Tonijn en Zalm niet heel smaakvol, Tonijn zelfs niet mals

Xavi
20 fevereiro 2026

Was lekker .. ik zal weer bestellen.

Betty
20 fevereiro 2026

Eetstokjes zaten er wel bij maar waren niet nodig.

Ken
15 fevereiro 2026

Altijd goede kwaliteit sushi!

ZS
10 fevereiro 2026

Eten was weer heerlijk, maar 2 uur wachten was jammer

Charissa
2 fevereiro 2026
Pieter Preeker
2 fevereiro 2026
nina
29 janeiro 2026

de sushi zelf was prima, maar we hebben een promotie code gebruikt, die op de website vermeld stond voor een beef flamed roll bij bestelling boven 60 euro. Onze bestelling was 100 euro, maar de medewerker zei deze code bestaat niet en ze deden moeilijk over extra roll. Ook kregen we geen vlees rol, wat jammer was aangezien we een persoon in de gezelschap hadden die geen vis eet en we op deze roll hadden gerekend.

Hans
26 janeiro 2026

Opnieuw sushi van topkwaliteit gegeten.

Marja
24 janeiro 2026

Eten was goed en lekker , enigste was dat er tegenwoordig veel meer rijst wordt gebruikt en niet de nodige " groente" wat er vroeger toch echt bijzat naast de vis of vlees keuze in de " zakjes" handroll. Smaak verder goed.

Eliza Evers
23 janeiro 2026

Heerlijke sushi .. snelle levering

katelijn van Doorn
19 janeiro 2026

Was wederom heerlijk snel en hoge kwaliteit

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marga
10 janeiro 2026

Heerlijk vers en smakelijke sushi top en Snel bezorgd ondanks het weer

Jeroen
10 janeiro 2026

Heerlijk gegeten .......

Evers
5 janeiro 2026

Snelle bezorging en heerlijk eten!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kaaho Mohamud
3 janeiro 2026

Het was heerlijk! Complimenten naar de chef.

Ibrahim
3 janeiro 2026

Was heerlijk en op tijd klaar! Alleen lastig om genoeg te bestellen.

Christie
1 janeiro 2026

Super lekker gegeten!

Carla Smit
31 dezembro 2026

Het was weer heerlijk

Peter
28 dezembro 2025

Bij de bestelling 3 maal handroll zalm. Maar veel te weinig zalm er in. Echt heel weinig. Alsof je in de maling genomen wordt.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

astrid bouwmeester
28 dezembro 2025

Super elke keer weer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Eefje
28 dezembro 2025

Top

Dick den Boer
27 dezembro 2025

Overhéérlijke sushi .., lekker vers ..!!

Ken Heijkoop
21 dezembro 2025

Bestelling kwam sneller dan verwacht en de kwaliteit was weer top!

Aleksandra
18 dezembro 2025
H J
18 dezembro 2025
Joy
12 dezembro 2025
Diana
7 dezembro 2025

Jammer dat er 1 rol ontbrak, is al de 2de keer. Wordt niet veel aangedaan.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Diona Lustig
28 novembro 2025

Alles was naar wens, alleen jammer dat de handrollen geen komkommer bevatten.

Bert
28 novembro 2025

De lekkerste Sushi 👍

Jacqueline
25 novembro 2025
Murat
25 novembro 2025
Erica
22 novembro 2025

Heerlijke sushi, helaas waren de loempiaatjes koud toen ze bezorgd werden. Waarschijnlijk omdat ze 25 minuten te lang onderweg waren. Misschien was de bezorger verdwaald geraakt?Maar even in de airfryer gedaan en toen waren ze ook lekker. En vaak ook mooie, extra aanbiedingen. Dus ondanks de te late bezorging blijf ik hier bestellen, want het eten maakt het goed.

Marja
22 novembro 2025

Bezorging duurde bijna uur langer als aangegeven , maar ja ...erg druk. Helaas het ware gedeelte maar iets opgewarmd, was net iets teveel afgekoeld. Dit x erg veel rijst in " zakjes" meer als normaal . Verder smaak goed , was weer lekker hoor !

Linda
22 novembro 2025

Was heerlijk.....tot snel!!!

Jeroen
21 novembro 2025
Franciska
18 novembro 2025

Vers, heerlijke smaken en vriendelijke vlotte bezorging!

Eugene van Croonenburg
15 novembro 2025

De sushi was erg goed en lekker we hebben er van genoten, daarom is de prijs waarschijnlijk wat aan de hoge kant maarja voor kwaliteit moet betalen.

Miriam
14 novembro 2025

Snel en lekker

Tanja
8 novembro 2025
Kim
6 novembro 2025

Altijd lekker!

Arends
6 novembro 2025

Super tevreden!

Evers
3 novembro 2025

Lekker en snelle levering!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Es
2 novembro 2025
Msrja
1 novembro 2025

Super weer , heerlijk vers , netjes verpakt , snelle bezorging, vriendelijke bezorger !

Aytin
31 outubro 2025

Was erg lekker. Netjes op tijd klaar.

Patricia van der Kruijs
28 outubro 2025

De uitstraling was een beetje rommelig. En het leek ook wel een beetje gehaast gemaakt. Smaak was prima

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

E. S.
25 outubro 2025

Een van de rolletjes was helemaal door de door heen, de andere drie rolletjes niet en die zaten er netjes in. Het was net of het laatste rolletje er gewoon in gegooid was, zelfs de paling bovenop lag overal

Familie Boon
25 outubro 2025
Carlos
25 outubro 2025
S. De vries
24 outubro 2025

Nu voor de 2de keer besteld hier. Wat een heerlijke sushi, echt een aanrader!! Zullen hier nog vaker bestellen

Rutger
20 outubro 2025

Lekkere sushi, heel snel bezorgd!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Tanja
17 outubro 2025
Elmas
4 outubro 2025

Voor de sushi echt vijf punten, het was heerlijk. Maar onbegrijpelijk dat mijn bestelling 75(!!!!) minuten later wordt geleverd dan de aangegeven tijd (19.00 i.p.v. 17.45). Ik vind het niet erg als het een paar minuten later is, maar dit vind ik niet kunnen. Er had op zijn minst even gebeld kunnen worden. Dit was mijn eerste bestelling bij Mr. Sushi Landsmeer, helaas…

Janssen
29 setembro 2025

Sushi en sushi bowl warenheerlijk alleen de gyoza's die we erbij hadden besteld waren niet heel vers ( alsof ze al een tijdje lagen) normaal smaken ze prima.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Pjmvwm
28 setembro 2025

Heerlijke sushi, en optijd gebracht.

Paul Mertens
28 setembro 2025

De bestelling was er binnen een kwartier. Prima.

Nada
27 setembro 2025

Altijd lekkere sushi met snelle leverig

fatiha Belali
25 setembro 2025
Christa
20 setembro 2025

Super snel geleverd op een zaterdagavond. Heerlijk vers en warm.